Jag har aldrig varit med om maken, gang pa gang pa gang pa gang sa satter sej nan jakla jubelidiot ner vid mitt bord och drar sa fort han ligger lite plus! Hur tanker dom da egentligen?
Jag ar ratt ny pa HU sa jag vet inte om det har ar standard? Vad ar logiken bakom detta fenomen? Jag forstar faktiskt inte.
Kom hit era ynkryggar sa ska jag gora potatismos av er!
Iofs sa kan jag inte klandra dom, jag menar, hade jag varit snubben till vanster i bild hade nog jag ocksa lagt benen pa ryggen:

Skrivet av mr_suspekt den 15 sep 12:57 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 3 kommentarer ang. Logik | Anmäl |
| Man ska väl sluta medan man ligger plus? | |
| Skriven av VONDUR den 15 sep 18:39 | Radera | |
Ja om man spelar tills man ligger | Anmäl |
| runt 3-4 big blinds plus pa nl600 varje dag sa har man en manadslon pa nastan 4.500kr. Det ar inte illa med tanke pa att det ar helt riskfritt, jag menar om man har diciplinen att sluta nar man ligger plus och aldrig riskera vinnsten d.v.s. | |
| Skriven av mr_suspekt den 15 sep 22:56 | Radera | |
exakt | Anmäl |
| Ja det är ju PRECIS sånt här som är den stora skillnaden mellan dåliga spelare och riktiga vinnare. D-I-S-C-I-P-L-I-N! | |
| Skriven av VONDUR den 16 sep 10:26 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar