Har aldrig blivit sa hit n runnad som jag blivit de senaste tva dagarna. Det ar helt sjukt!
Igar spelade jag 7 heads up-hander efter varann mot sammanlagt 4 motstandare! De tre forsta spelarna vann forsta handen och drog direkt och den fjarde spelade fyra hander och drog med en liten fortjanst pa typ tre big blinds. Hahahahahaha. Fegisar!!!
Idag ligger jag tva inkop back pa nl600 och har blivit hit n runnad i samtliga tre matcher. De tva forsta tanker jag dock inte klaga over da dom var mot regulars som havdade att jag var for bra for dom nar jag fragade varfor dom klickat i sit out :) och det starkte bara sjalvfortroendet.
Den sista drog ut mej i $1300-potten efter att jag pushat mitt toppar da att han overbetat sitt fargdrag + toppar utan kicker pa turn. Han betade 120 in i 95-potten pa turn (9J4Qss) och jag stallde med QT. Sen var det insta-good-bye som gallde!
Sitt kvar och smaka pa min vrede era javla idiotfiskar!!
Tilt.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar