måndag 1 augusti 2011

Donkey test (edit) (2008 21 apr 15:36)

Jag tog bort det har inlagget da jag efter att ha last det igen inser hur javla arrogant och sjalvgod jag later. Till er som hann lasa det ber jag om ursakt och hoppas att ni inte tog mej pa for stort allvar. Det var verkligen inte meningen att framsta som jag tror jag framstod. jag forsokte skriva det med glimten i ogat men jag tror jag misslyckades ratt rejalt.

Kontentan av inlagget var iaf att jag fatt upp sjalvfortroendet lite da jag lyckades fa en relativ hog poang (128) pa www.donkeytest.com. Det plus haydens kommentar i foregaende inlagg har hursomhelst hjalpt mej att se lite ljusare pa framtiden. vilket jag ar tacksam for.

tjing tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar