måndag 1 augusti 2011

Era javla ackel!!! Misshandeln i Sodertalje (2008 11 sep 13:55)

utdrag fran aftonbladet.se angaende en gruppmisshandel i sodertalje for nagra dagar sen:

"20 till 25 svartklädda
pojkar och unga män, med invandrarbakgrund.
– Nån skrek ”jävla svennehora” åt mig. Jag svarade ”håll käften”.
Gänget sprang in i tunneln. Slog ner Anna".

"Någon lyfte upp hennes
huvud, någon annan sparkar henne i ansiktet.
– Sedan skrattar de".

Snalla nagon - utvisa dessa ackel. Jag blir sa javla forbannad sa jag vet inte vart jag ska ta vagen!!

Detta inlagg kommer antagligen att plockas bort av expressens gestapo-cencur-personal men det skiter jag i. Detta ska sagas:

Jag har varit invandrare i england under tre ar samt nu i macau i snart 7 manader. Jag har alltid kannt ett visst matt av tacksamhet jamtemot det land som har tagit emot mej.

Nar jag bodde i england sa var det aven manga andra svenska studenter pa den orten jag bodde och de brukade ofta snacka skit om deras temporara hemland. "Javla inavlade engelsman" "fan vad mkt battre sverige ar" osv osv, jag sa aldrig nat till dem men jag slogs alltid av tanken "men ak hem da era dumma javlar" nar jag horde deras snack.

Det jag nyss laste i tidningen, om misshandeln av den unga kvinnan ar dock nagot helt i en klass for sej! SKICKA HEM DESSA JAVLA ACKLIGA VIDER OCH LAT DOM BLI STENADE OFFENTLIGT, LAGG SEDAN UPP FILMEN PA YOUTUBE SA SKA JAG KOPA HEM POPCORN OCH COLA OCH HA EN RIKTIG MYSIG FILMKVALL!!!

Jag onskar att jag hade haft en pistol med mej och befunnit mej pa platsen nar detta intraffade sa hade jag kunnat tagit pokersemester nagra ar pa kumla och bara MYYYYSA!

FY FAN!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar