måndag 1 augusti 2011

Fi faan! (2008 22 nov 08:32)

Jävla eländes rigg! Onlinepoker är riggat, livepoker är riggat, livet är riggat. Jag har blivit möööööööördad av fisk den senaste tiden, jag förstår inte?! Vart tog rättvisan vägen?

Ta mina pengar snälla, allt ska bort! Nejmensedärja, ännu en helvetesturn
oooo dra på trissor, vad oväntat att just det kortet kom på rivern! Faaantastico! Jag har iofs spelat väldigt dåligt vissa stunder och jag kan erkänna att jag har tiltproblem. Men nån måtta får det väl ändå vara, eller?

Jag är ändå inte den som har råkat ut värst för livsriggen. En jag känner var ut och krökade igår. När han vaknade upp idag så upptäckte han att han tappat över 60.000kr som han hade i fickan...

Tur i spel otur i kärlek brukar man säga men... Otur i spel och... ja vad kan man säga om kärleken... utdragen, motriggat, slowrollad, hit n runnad, och coolrad är alla ord som känns som bra bekrivningar.

Jag skulle ha åkt till sverige för nån dag sen men sket i det, ångrar mej nu. Livet är en enda lång rad av beslut man måste ta och jag borde anlita en nån att ta alla beslut åt mej i fortsättningen. Hör av dej om du är intresserad av att bli anställd av mej. Tyvärr kan jag inte betala så bra då jag i princip är gul.

Tack å adjö kräkåmögelbröd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar