måndag 1 augusti 2011

Första minusdagen i oktober? (2007 16 okt 03:51)

Är för trött i huvudet för att kolla upp om det stämmer men jag tror att jag hade min första minusdag den här månaden.
Var och shoppade i Borlänge med han som jag kör bolaget med. Sen spelade vi $1/2 på FullTilt och hade väldigt mycket otur och om det hade varit en legitim valuta så kunde vi antagligen köpa oss varsin sportbil i sklansky-dollars vid det här laget!
Nu ska jag sova och drömma mardrömmar om tre-outare. God natt.
Skrivet av mr_suspekt den 16 okt 03:51   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar

tja

Anmäl
kändes ett tag att jag var den ende som förlorat. tydligen inte. kör hårt
Skriven av highroller den 16 okt 10:40   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar