Var och shoppade i Borlänge med han som jag kör bolaget med. Sen spelade vi $1/2 på FullTilt och hade väldigt mycket otur och om det hade varit en legitim valuta så kunde vi antagligen köpa oss varsin sportbil i sklansky-dollars vid det här laget!
Nu ska jag sova och drömma mardrömmar om tre-outare. God natt.
Skrivet av mr_suspekt den 16 okt 03:51 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar tja | Anmäl |
| kändes ett tag att jag var den ende som förlorat. tydligen inte. kör hårt | |
| Skriven av highroller den 16 okt 10:40 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar