Om det är nån som har tråkigt nån gång så kan jag varmt rekomendera att spela microstakes. Ärligt talat, jag har vid flera tillfällen fått högljuda skrattattacker då folk t.ex. har trappat mej(check/raisat all in) med med 2-3 på en AT5-flopp då jag efter att ha continuationbettat haft typ €1,50 kvar och potten ligger på runt €18! Där gick jag minsann rakt i fällan!
Skrivet av mr_suspekt den 14 okt 19:31 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar Haha. | Anmäl |
| Jag spelade på ett sådant bord igår efter att ha tagit rejält med spö på fjantnivån. (Sjukt med bad beats) Förlorade 8$ på en skitdum syn. Men hör och häpna: Denna fisk gick 100$ plus på det bordet. | |
| Skriven av Mr_Kanalje den 15 okt 15:58 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar