måndag 1 augusti 2011

fy skäms datorbutiken.se (2007 14 sep 10:12)

Hej hej hallå dagboken!

Ingen dator idag heller...

Hur svårt ska det vara att leverera de varor ni listar på er hemsida Datorbutiken.se?

Vässa er för i helvete!

Hade verkligen sett fram mot att få spela nästa session på den nya datorn, men icke! Ska iväg och käka pizza snart så får vi se om det blir nå spel sen, känner mej lite tiltad just nu.

klart slut, varulvs-tjut....
Skrivet av mr_suspekt den 14 sep 10:12   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

SKärpning Erik.

Anmäl
Hur svårt skall det vara att leverera en handkonverterare? :P
Skriven av Mr_Kanalje den 14 sep 12:56   |   Radera

hehe

Anmäl
ja du... där fick jag så jag teg.
Skriven av mr_suspekt den 14 sep 14:24   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar