Plussade $95 på 393 händer vilket är en helt ok win-rate på $.50/1. Jag spelade hyfsat bra och lät bli att syna några riverbets där jag oftast brukar syna och allt för ofta förlorar. En hand var lite intressant då jag raisade upp preflop med QTs i tidig position och en som jag hade en note på att han var lite calling station synade från small blind.
Floppen kommer K9x och jag betar 3/4 av potten då han checkat till mej. Han blixt synar och det är oftast ett tecken på svaghet när nån synar så snabbt - dom har ingen tanke på att raisa samt att alla verkar tror att det istället är ett tecken på styrka att agera fort. Jag tror därför att han har typ 88, TT eller träff på 9:an. Jag betar därför nästan pott på både turn och river men tyvärr så har han KQ och synar ner mej. Den här gången gick min bluff alltså inte hem men jag vet att jag kommer att fortsätta att vara en vinnande spelare om jag går efter min "reads" på motståndarna.
Nu ska jag hem till en polare och kolla om min nya dator har kommit. Ska äntligen få två 20" skärmar och slipper sitta och bli tiltad av min gamla laptop vars fläkt dessutom skulle kunna överrösta en helikopter.
Har nu nästan vänt tillbaka dygnet till Svensson-rytm igen vilket är skönt då man slipper vakna då det är kolsvart ute och lägga sej då solen börjar gå upp.
Fridens!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar