Javla dorning-mantra! Utan dessa ord skulle jag sitta vid ett baccarat-bord med en whiskey i naven just nu.
Visst ar jag back pa SvenskaSpel, PKR, live poker, enarmade banditer samt roulette idag (blandmissbrukare?) men jag ar fanimej nykter iaf. Alltid nagot.
Hoppas jag kan somna snart sa jag slipper det har elandet nagra timmar.
go natt
Skrivet av mr_suspekt den 9 okt 20:08 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 3 kommentarer Din styrka... | Anmäl |
| ... e imponerande! Se dig i spegeln när du vaknat o beundra den delen av dig som besitter denna styrka. Ta rollen som gambler, se in i spegeln på den andra personen, den som klarar av alla dessa prövningar. Som säkert vacklar men aldrig nånsin tänker gå ner på knä igen. Se på den personen, var stolt o låt gamblern dra lärdom av honom. Båda personerna kan tacka varandra för mycket gott som hänt dig (den ene mer än den andre dock). Se sen dig (gamblern) vid ett fullsatt pokerbord. Du reser dig, skrapar ihop dina marker o reser dig innan ni ens börjat. Inte för att du har slutat spela, utan för att idag e det dags att belöna den starka delen av dig som har blivit så hårt prövad så länge nu. Inte av bad beats, coolers o misreads utan av gamblern som inte låter den starke vila. Man kan vara stark o man kan vara en stötta. Länge. Men inte hur länge som helst. Dags o vila nu. Du cashar in markerna o går ut genom dörrarna. E det nåt som gnager? Det e nog bara de förrädiska EV-tankarna som spökar, en spelares flaska. Men EV- e att inte låta den starke vila. Den starkes EV+ finns inga odds för, det ligger i att vilja sig själv väl o i att vara sin egen herre. Lägg en halv månadslön på att göra någon annan glad. För att du har makten att göra det. Det känns nog bättre än att någon tar pengarna ifrån dig med ett flin vid bordet bara för att allt den starke (DU) vill e att vila lite. Bara en stund. Dags o vila nu. Det e du värd. | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 10 okt 02:21 | Radera | |
vad ska jag saga? | Anmäl |
| ... om du var en tjej skulle jag fraga chans pa dej varje dag i veckan! den har texten ska jag bara med mej lange. EV-tankarna = en spelares flaska, det ar sa javla sant, har aldrig tankt pa det forut. du ar min idol! | |
| Skriven av mr_suspekt den 13 okt 16:13 | Radera | |
Hehehe | Anmäl |
| Tack tack! Lättare att se situationer när man inte befinner sig mitt i stormen o inte behöver ta de jobbiga besluten. Kul att kunna hjälpa till! ;) | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 16 okt 17:30 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar