måndag 1 augusti 2011

Nu ar jag less! (2008 10 okt 18:32)

Jag ar pa livstilt. Idag var dock en RELATIVT bra dag da jag endast forlorade strax over 10.000kr. Jag har for lange sedan insett att jag ar oformogen att ta ett uppehall fran pokern sa min plan for att inte ga bankrupt ar att spela microstakes. Jag har 3075kr pa svenskaspelkontot. Jag tanker avreagera mej pa de lagsta borden dar och forhoppningsvis gora en liten fortjanst pa kuppen!

Jag hoppas jag orkar posta nagra intressanta hander efter dagens session samt SvS-saldo-uppdatering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar