hahaha! trodde ni att det har skulle vara ett positivt inlagg?!?
hade lite flyt pa natet idag... tills jag fick kungarna mot essen pa ett bord och essen mot kungarna pa ett annat, samtidigt. Sen forlorade jag en 300BB pott mot en fisk som jag trodde var en bra spelare forst:
Hela bordet limpar och jag checkar 9T i klover pa big blind. Floppen kommer T62 med tva klover. Jag betar ut $5 i $6-potten. En som sitter i mitten position slar om till $15. Jag hojer upp till $45 och han synar.
Turn ar hjarter dam. Jag leder ut $78 och han staller med runt $100. Jag synar sa klart och han visar JJ. HUR I HELVETE FAR HAN IN 150BB MED JJ I EN LIMPAD POTT MOT BIG BLIND?!?!?!?!
Jag drar inte ut (det var en coin flip pa floppen) och han borjar val fantisera om wsop sa javla bra som han ar!! FISKNYLLE!!!!
Nar ska det vanda?! Nar ska jag sluta ma daligt efter pengarna akt in och jag ser att han bara har fyra outs fran turn?!?!
Jag vet att jag brukade saga att jag inte skulle dra upp bad beats men jag ar inte samma mannsika da som nu! Nu ar jag bara ett tomt skal som det ar fritt fram att javlas med. Jag har fatt ga ner och spela NL$100 men lyckas anda inte vinna!
...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar