måndag 1 augusti 2011

Hittade ett klipp fran APTn (2008 1 sep 19:09)

http://www.youtube.com/watch?v=A9nIE7eaXYw

Runt 3.40 in i klippet sitter gubben som jag skrev om i APT-inlagget och snackar om hur han hade tur med sin AK i klover mot mina kungar, jag skymtar i bakgrunden pa seat 2 (svart troja). Han borde val egentligen skammas da han inte lyckades ta hela min stack men istallet ler han lite fornojt som om han spelat handen bra.

(och ja, jag ar val lite fjantig som letar reda pa ett klipp pa youtube dar jag sjalv ar med men det far jag sta for)

Det verkar for ovrigt bli en pokerfri dag idag da varken jag eller min bakfulle polare inte kanner sej pa hugget riktigt.

tjooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar