Spelade lite passivt idag då promillehalten på borden verkade vara hyfsat hög så här sent en fredagkväll. Jag är inte nöjd med mitt spel men det känns ändå mest som att alla situationer var designade till min nackdel och svåra att komma undan. Tänker verkligen inte börja grina över utdragningar eller bad beats och jag kan stå för sessionens resultat på -$367.
Jag var ibland lite ofokuserad kändes det som och gjorde därför några onödiga misstag samt att jag till slut tappade tålamodet och gav mej in i några marginella situationer mot överaggressiva motståndare.
Lite reklam:
Till alla er som är seriösa med sitt spel och vill utvecklas som pokerspelare så vill jag rekommendera följande:
bli medlem på www.cardrunners.com
köp PokerTracker från www.pokertracker.com
köp PokerAce HUD från http://pokeracesoftware.com
Nu ska jag försöka hitta på nåt annat en stund och kanske börja spela igen sen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar