måndag 1 augusti 2011

tar en paus (2007 15 sep 13:11)

backade typ $400 till idag på $.50/1. jag spelade inte mitt bästa och kunde inte komma undan med överpar då det var uppenbart att jag var slagen. jag åker hem till min föräldrar och stannar där nån dag, orkar inge mer nu.

jag börjar må fysiskt dåligt av poker och den tär på mej mer än jag klarar av.

det är inte pengarna det handlar om, det är inte ens plånbok som blir våldtagen utan ens självförtroende. igår mådde jag seriöst illa och trodde jag skulle spy och så vill jag inte ha det.

jag spelade passivt och var hela tiden inställd på att förlora och då kan man inte heller vinna på texas hold em. man måste ha självförtroende att spela aggressivt och nu känner jag mej ärligt talat som en av världens sämsta pokerspelare.

tack och hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar