Orkar inte ens beratta om hur den gick till men nar jag gick darifran hade jag typ panikangest over hur pinsamt jag spelat. Jag ar en san javla fisk sa jag finner inga ord...
Jag tvingade med en polare till en nattklubb for att fa nat annat att tanka pa men ALLA javla brudar i macau verkar vara prostituerade sa jag sket i det och akte hem ensam ist. Fy fan vad pissigt allt blev plotsligt..
Ibland kanns det som att jag ar en hyfsad pokerspelare men da och da sa far jag bara error i huvudet och gor bort mej sa man kan borja undra om jag borde satsa pa en annan karriar egentligen.
// mr_fisknylle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar