har inte haft tillgang till internet sen jag skrev har sist. ska halsa pa ett ex i dubai imorgon och tyvarr kommer jag nog inte att uppdatera bloggen forran jag kommer tillbaka till macau den 6e april. da kommer jag dock ha internet i lagenheten sa forhoppningsvis kommer jag att satta igang med grinden pa allvar!
tjo!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar