måndag 1 augusti 2011

ingen tillgang till internet. (2008 24 mar 22:10)

har inte haft tillgang till internet sen jag skrev har sist. ska halsa pa ett ex i dubai imorgon och tyvarr kommer jag nog inte att uppdatera bloggen forran jag kommer tillbaka till macau den 6e april. da kommer jag dock ha internet i lagenheten sa forhoppningsvis kommer jag att satta igang med grinden pa allvar!

tjo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar