Hade lite angest igar efter att ha anvant ordet "kinesjavel" i foregaende inlagg. Det var valdigt onodigt. Jag hoppas att ingen tog illa upp och jag vill papeka att jag bara har gott att saga om asiater i allmanhet!
Ryssar daremot... 0-2... fyfan...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar