måndag 1 augusti 2011

Jag alskar Kina och dess invanare! (2008 18 jun 23:09)

Hade lite angest igar efter att ha anvant ordet "kinesjavel" i foregaende inlagg. Det var valdigt onodigt. Jag hoppas att ingen tog illa upp och jag vill papeka att jag bara har gott att saga om asiater i allmanhet!

Ryssar daremot... 0-2... fyfan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar