Var nyss hos frisoren och kom ut darifran med en "fresh prince of bel air-frilla"!!!!!!!!
Jag var fruktansvart overtrott nar jag anlande dit och pa nat satt sa lyckades frisoren raka bort allt har forutom uppe pa huvudet utan att jag protesterade. Som 99.96% av alla svenskar hade gjort i min situation holl jag god min och tackade artigt for min nya "look" nar pinan var over...
Det lilla har han sparade hade han wax i och stallde rakt upp sa jag sag ut som will smith fran fresh prince.
tack sa bra.
Skrivet av mr_suspekt den 20 jun 06:34 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentarHahahahah! | Anmäl |
| Vad ska man säga..? :P Long time no see förresten, haft mer än fullt upp med mindre trevliga saker den senaste tiden men jag läser dina inlägg :) fan, dina deals har ju hindrat hela din återkomst från din cold streak. Gör upp notan o bli rik på egen hand! :) | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 23 jun 15:42 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar