Jag ar alldeles for trott och inte pa hugget alls... men det ar ju skitsamma da jag ska kora microstakes! Visst riskerar jag att bli tiltad om jag spelar daligt men... jag vill banne mej spela poker och da ska jag fasiken gora det ocksa!
Jag uppdaterar SvS-saldot om ett tag. Kanske t.o.m gor skal for mitt bloggande och postar en hand lr tva.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar