måndag 1 augusti 2011

Tuktad pa microstakes... (2008 12 okt 21:24)

...nej da, mest utdragen och coolrad. Jag ar faktiskt valdigt nojd med hur jag spelade sarskillt med tanke pa att jag var trott som fan.

Tror jag kor microstakes atminstone en dag till innan jag gar upp till min vanliga niva. Det ar faktiskt riktigt kul att slippa fa ont i hjartat varje gang man forlorar en 600BB-pott, hehe.

nytt saldo: 3623kr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar