mr_suspekts Pokerblogg
måndag 1 augusti 2011
Jag fick tarar i ogonen! (2008 16 okt 09:42)
http://www.youtube.com/watch?v=zGCdBsOIKYA
det har ar sa vackert att jag inte finner ord.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar