67s synar jag med i position da en stor fisk har hojt fran tidig position. Floppen kommer 467 med tva hjarter (jag har tva spader). Han betar ut och vi far in alla pengar pa floppen. Han har Q6 vilket innebar tre outs. turn: blank, river: KLONK!
Pa pkr far man se hur stor vinstchans man har da tva eller fler spelare ar all-in. Mina ogon har etsat sej fast pa hans 6% pa turn som plotsligt blir 100% pa rivern. Det kanndes iofs som att det var en coinflip i vilket fall sa jag far val ta annu en forlust helt enkelt.
Jag gjorde ett ratt daligt spel da jag far in alla pengar pa turn med KK pa J756 (tva ruter pa floppen) da han har 77 och bara har synat i position pa floppen. Betade ut halvpott pa turn och borde ha lagt da han stallde. Men men, sant stort misstag var det nog inte iaf, hur som helst sa stangde jag ner klienten direkt efter och far erkanna mej slagen idag igen.
Pa tva och ett halvt ars konstant spelande har jag aldrig haft sa har manga minusdagar pa raken! Det ar helt sjukt! Jag far inte vinna, sa ar det bara.
Jag klappar mej sjalv pa axeln for att ha spelat bra poker och slutat spela da jag borjade gora misstag. Samtidigt sa skaller jag lite pa mej sjalv for att ha brutit pokerpausen efter endast en halv dag:)
Nu ska jag ner och kopa sorgemat och ga upp ytterligare nat kilo!
Jag hoppas det vander snart sa jag slipper vaga 150kg lagomt tills 2009!
Pokerrigget - 92385858382999887657888 mr_suspekt - 248
Tack sa bra!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar