Jag ger mej. Torskade ett buy in efter typ tio hander sen gick det bara utfor. Jag ska ta en paus nu. Jag kan omojligt vinna langre, det gar bara inte!
Jag vet inte vad jag kommer att gora de narmsta 3-4 dagarna men det kommer mest troligt inte bli nan poker! (Ska ta minst en dags paus iaf)
Idag orkade jag iaf halvt sla sonder en stol samt sparka in en soptunna i en vagg. Djupt innom mej sitter det en lite pojke och grater just nu. Den senaste tiden har varit den varsta tiden i min pokerkarriar an sa lange.
Det var skont att fa avreagera sej lite pa stol-helvetet och jag kanner mej absolut inte destruktiv, sa nat aterfall pa alkoholen blir det inte. Planen ar snarare att lagga in mej pa spa nagra dagar och kanske hitta pa nan rolig aktivitet nar jag far ork nog.
Det sista jag tanker gora ar att sitta i lagenheten och kanna efter hur javla pissigt jag mar.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar