måndag 1 augusti 2011

En av de sickaste sessionerna jag nansin spelat (2008 22 maj 15:47)

Jag vet inte vad jag ska ta mej till? Jag har aldrig blivit sa har utdragen pa en och samma session forut. Som tur ar sa har jag som sagt gatt ner i niva och klarade mej undan med -$1.000.

Jag spelar som sagt pa pkr och under de forsta 3 timmarna sa skrattar samt jublar mina motstandare nar jag aker pa 2 och 4-outare men efter ytterligare 3 timmars motgang sa skakar dom till slut bara pa huvudet och verkar tycka mest synd om mej nar jag far in alla pengarna pa turn mot ett halstegedrag som naturligtvis klonkar rivern.

Jag vill sla sonder nanting men ar for matt for att orka...

Jag kan inte minnas nar jag senast hade en plusdag. Jag tror jag har snittat pa -4.000kr om dagen de senaste 10 dagarna.

Det finns ingen rattvisa... ... ..

Den senaste manaden har verkligen inte varit snall mot mej!

Tur att man har en blogg att wajna i iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar