Suger pokern sa suger livet! Man ar inte mindre tragisk an sa.
Hopplost...
Skrivet av mr_suspekt den 20 maj 16:40 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar Den klubben... | Anmäl |
| ...e jag oxå medlem i... Dagens pass slutade 5½ inköp back trots bra spel (mestadels). Man känner sig inte lika kass när man vet att det var motståndarnas 'missar' som man fick betala för men för helvete... Well, well, vi kan väl tycka synd om varandra istället..? Det e lättare att handskas med än att tycka synd om sig själv! ;-) (Ingen dryg underton finns här, inser att det kan låta så :-)) Nu vänder vi uppåt igen, det suger här nere! | |
| Skriven av Hayden_Zeke den 20 maj 23:14 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar