måndag 1 augusti 2011

Back idag igen... (2008 20 maj 16:40)

Har backat over $1k idag och da ar inte dagen slut heller. Spelade ackligt tight men till slut pushade jag i en fruktansvart marginell situation och torskade sa klart. Jag vet inte om det var talamodet som tog slut eller om det faktiskt var ett bra move? Jag sag dock i en pokerstove-kalkylation att jag var 50/50 mot "any two cards" som min motstandare hade kunnat ha och med 0.0001% fold equity sa borde antagligen svaret vara uppenbart?

Suger pokern sa suger livet! Man ar inte mindre tragisk an sa.

Hopplost...
Skrivet av mr_suspekt den 20 maj 16:40   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 1 kommentar

Den klubben...

Anmäl
...e jag oxå medlem i... Dagens pass slutade 5½ inköp back trots bra spel (mestadels). Man känner sig inte lika kass när man vet att det var motståndarnas 'missar' som man fick betala för men för helvete... Well, well, vi kan väl tycka synd om varandra istället..? Det e lättare att handskas med än att tycka synd om sig själv! ;-) (Ingen dryg underton finns här, inser att det kan låta så :-)) Nu vänder vi uppåt igen, det suger här nere!
Skriven av Hayden_Zeke den 20 maj 23:14   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar