måndag 1 augusti 2011

Har haft varldens mest forutsagbara... (2008 19 maj 19:46)

downswing. De senaste fem dagarna, typ, har jag varit saker pa att jag inte kommer kunna vinna pa poker. Idag t.ex. var jag till och med och kopte glass och choklad innan grinden sa jag skulle kunna trostata efterat.

Jag har dock gatt ner i niva for att halla variancen nere. Helt ologiskt och egentligen inte alls forsvarbart fran en pokerspelares synvinkel men tack vare att jag har gatt ner i niva har jag lurat riggen pa atskilliga tusenlappar! Hahahahahaha smaka pa den, jag har blivit invincible! Jag vet inte om jag har gatt och blivit sinnesjuk eller helt enkelt overinteligent med ett knivskarpt sjatte sinne dessutom?

APT i Manilla kanske blir av iaf forresten, polaren har andrat sej igen men vi har inte bestamt oss riktigt an. Det vore ju fortraffligt att klonka den rackarn med ett forstapris pa runt 1,3miljSEK

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar