mr_suspekts Pokerblogg
måndag 1 augusti 2011
Manilla verkar ha skitit sej (2008 19 maj 01:38)
Polarn har dragit sej ur och det kanns surt att aka dit sjalv. Det far bli APT Macau i september ist.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar