måndag 1 augusti 2011

Manilla verkar ha skitit sej (2008 19 maj 01:38)

Polarn har dragit sej ur och det kanns surt att aka dit sjalv. Det far bli APT Macau i september ist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar