måndag 1 augusti 2011

Ska till Manilla pa APT! (2008 15 maj 05:21)

Har bestamt mej for att aka med en polare till manilla den 28e for att spela main eventet dar. Bokade precis flyget.

Fan det kanns lite nojigt, jag suger ju pa turneringar! Dessutom har jag val egentligen inte rulle att satsa $2500 pa en MTT?

Aja, det blir sakert en kul upplevelse iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar