Var hemma hos en kompis i Borlänge i går och där blev det drygt tio timmar med non stop kinapoker. Vi körde 100kr per poäng och jag plussade 800kr efter att ha tappat ganska mycket i slutet.
Idag blev det ytterliggare en kinapokersession i lokalen där jag plussade 3.700kr (100kr per poäng). Sen lyckades vi styra upp ett 10/20kr cash game där jag plussade 8.000kr. Jag gjorde några dåliga beslut men är ändå hyfsat nöjd med min insats. Settade mina 44 mot polarens 33 på floppen i den sista handen så jag kan inte klaga över min tur heller.
Efter att ha spelat på så låga nivåer i en månad drygt kändes det riktigt skönt att få ha 17.000kr på fickan efter dagens session. Det har samtidigt varit väldigt skönt att spela många bord på de lägsta nivåerna under så pass lång tid då jag har fått bygga upp självförtroende samt bankrulle igen efter några tuffa månader.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar