måndag 1 augusti 2011

Korea (2009 30 jan 12:02)

Sitter i polarens lagenhet och vantar pa att en annan polare ska komma forbi o skjutsa mej till arlanda. Om 23 timmar lite drygt sa kommer jag aterforenas med min alskade lilla koreanska. Fi faan, sager jag bara:)

Var pa cosmo igar och fick kanna pa att jag fortfarande kan vinna pengar pa poker. Det ar klart att det hade varit roligare att fa flera bra hander som dessutom far halla pa de nivaer jag vanligtvis spelar men det vore ratt fult att klaga.

Spelade drygt 6 timmar pa 20/20borden samt 1,5timme pa 50/50 och vann totalt drygt 32.000kr vilket uppenbarligen inte ar en winrate som nan skulle kunna halla over en langre period. Kul iaf att fa ha lite fickpengar nar man kommer till korea.

Fy fan vad jag har sett fram emot det har! Nu bar det av tamesatan!!!

fridens
Skrivet av mr_suspekt den 30 jan 12:02   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

Morsning

Anmäl
32 papp. Inte illa. Tjurskallen levererar skulle man kunna säga :) Köp något kul för pengarna kan man också säga. Och ha det kul i Korea. /donRollo
Skriven av donRollo den 31 jan 17:55   |   Radera

..

Anmäl
Vad betalar jag för igentligen? Tycker nog att du borde kunna uppdatera bloggen liiiiite oftare hörudu.
Skriven av VONDUR den 4 feb 13:18   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar