I will try my best to stay sane until we see each other on the 31st but i can't promise anything.
Mani saranghae. Jag alskar dej sa jakla mycket!
// Erikiloo
Skrivet av mr_suspekt den 28 jan 19:36 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer . | Anmäl |
| Tack | |
| Skriven av VONDUR den 30 jan 13:03 | Radera | |
:D | Anmäl |
| Vondur, du ar kvinnan i mitt liv, glom aldrig bort det! | |
| Skriven av mr_suspekt den 30 jan 13:38 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar