Genom att jag inte tänker publicera en massa bad beats och klaga allt för mycket över utdragningar så blir det här inlägget väldigt kort.
Typ så här långt ungefär...
Skrivet av mr_suspekt den 5 jan 03:26 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer Alltså ... cold streak på 25K händer!? | Anmäl |
| Jag spelar ju en helt annan nivå normalt, men de råd jag har läst är att om man efter 10K händer inte vinner, då bör man fundera över om ens spel funkar. Om samma sak händer över 25K händer ... den nivå du spelar på har inte bara lägre inköp, spelet är ju helt annorlunda också. | |
| Skriven av 72 off den 19 jan 14:45 | Radera | |
jag har hört om vinnande spelare | Anmäl |
| som har gått break even eller marginellt back på över 100k händer. Min polare som vanligtvis vinner stort på NL400 backade på runt 100k händer på NL100 när han körde ett race för ett tag sen. Sen är det klart att man spelare lite sämre när man kör många bord samtidigt men jag är inte orolig för att jag inte skulle kunna slå NL50 på B2B. 10k händer som du nämner är för övrigt ingenting! Det är typ två dagars spelande om man kör 8+ bord. | |
| Skriven av mr_suspekt den 23 jan 03:22 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar