måndag 1 augusti 2011

Min näst längsta cold-streak hittills (2008 5 jan 03:26)

Har spelat 25.000 händer på €.25/50 och vunnit knappt tre buy-ins! Skön timlön. Det som faktiskt är skönt dock är att jag spelar lägre än vad jag borde göra vilket gör att alla minussessioner blir lite mindre jobbiga.

Genom att jag inte tänker publicera en massa bad beats och klaga allt för mycket över utdragningar så blir det här inlägget väldigt kort.

Typ så här långt ungefär...
Skrivet av mr_suspekt den 5 jan 03:26   |   Redigera

Kommentarer

Inlägget har 2 kommentarer

Alltså ... cold streak på 25K händer!?

Anmäl
Jag spelar ju en helt annan nivå normalt, men de råd jag har läst är att om man efter 10K händer inte vinner, då bör man fundera över om ens spel funkar. Om samma sak händer över 25K händer ... den nivå du spelar på har inte bara lägre inköp, spelet är ju helt annorlunda också.
Skriven av 72 off den 19 jan 14:45   |   Radera

jag har hört om vinnande spelare

Anmäl
som har gått break even eller marginellt back på över 100k händer. Min polare som vanligtvis vinner stort på NL400 backade på runt 100k händer på NL100 när han körde ett race för ett tag sen. Sen är det klart att man spelare lite sämre när man kör många bord samtidigt men jag är inte orolig för att jag inte skulle kunna slå NL50 på B2B. 10k händer som du nämner är för övrigt ingenting! Det är typ två dagars spelande om man kör 8+ bord.
Skriven av mr_suspekt den 23 jan 03:22   |   Radera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar