Jag och han som jag brukar köra bolag med spelade lite 25/50kr och förlorade våra två buy-ins som var hela rullen på SvS så nu dröjer det nog lite innan jag kommer spela där. Men var så säkra, mr_suspekt kommer att komma tillbaka och då ska fiskarna få smaka på hans vrede!! Moahahaha!!
Är inne i en riktig cold streak på B2B där jag håller på med kandidatsperioden för prostaker. Är typ break even på de 22k senaste händerna. Men det vänder, jag är inte orolig. Det är dessutom under dessa svackor som jag utvecklar mitt spel som mest till skillnad mot när det går bra och inköpen rullar in. Då är det lätt att man kopplar på autopilot och om man inte försöker bli bättre så blir man automatiskt sämre. Det gäller mej iaf.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar