Har spelat en del på SvS tidigare men det var nåt år sen och då under namnet roy_rövmun. Satte in 10k för att grinda upp det från 2.50/5kr borden men jag kom till nån slags insikt igår om att jag måste sluta spela micro stakes så därför hoppar jag in på 10/20kr ist. Jag ska dock inte utnyttja 200bb's inköp utan nöjer mej med 100bb. Det innebär fortfarande att jag endast har 5 buy-ins på sidan så jag får hålla tummarna!
Om nån som läser det här brukar spela på SvS så förbjuder jag er att läsa mina tidigare inlägg och spela optimalt mot mej vid borden.... tack på förhand!
Hade en session idag då jag inte spelade så länge samt att jag bara hade två bord uppe. Det var säkert ett halvår sedan jag bara körde två bord samtidigt och jag måste säga att det var en häftig upplevelse! Plötsligt kunde jag fokusera mkt bättre på mina motståndares tendenser och jag behövde inte känna mej stressad. Plussade lite grann men inget nämnvärt. Ska bli intressant att se om nästa session blir lika fokuserad.
Det räcker iofs med en dålig dag för att min SvS-come back ska få ett hastigt slut. Tvivlar på att jag kommer sätta in mer deg om jag torskar med tanke på att jag inte får nån rake back där.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar