måndag 1 augusti 2011

för några år sedan hette det att... (2008 2 jan 10:07)

"har du en tillräckligt bra hand för att syna så höj" nu för tiden är det snarare "har du INTE en tillräckligt bra hand för att syna så höj". Fler och fler upptäcker att aggressivitet är stålet och att fold-equity är en dörning-equity!

Har fastnat i microstakesträsket för tillfället då jag håller på med min kandidatsperiod hos prostaker.com. Är inne i en utdragen cold-streak men det känns som det kvittar när man spelar €.25/.50.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar