tisdag 2 augusti 2011

msn konversation (2009 14 mar 12:49)

mr_suspekt says:
hur hare gatt pa natet?

mr_suspekt says:
o live om du spelat live?

xxx says:
har inte spelat live... nätet går segt men börjar lossna lite

mr_suspekt says:
amen det gar at ratt hall anda :)

xxx says:
mm men är pank


asch det var kanske inte sa roligt anda. skitsamma.

btw. jag mar inge bra, "livstilt" later som en puss pa kinden och ar ett stadium jag passerat for lange sen. jag ar fortfarande nykter dock och tanker fortsatta med det sa lange jag bara kan.

fridens

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar