idag var en ny dag. direkt aker 35k nar jag floppar farg mot en maniacs floppade fargstege.
Spelar sjukt tight men synar samma galnings minraise med 67o fran knappen. floppen kommer 667 med tva klover. big blind betar ut 800 och galningen synar. Jag slar om till 3000 och endast maniacen synar.
Turn ar hjarter dam och han checkar till mej. Jag betar 6k och han tanker i typ 2 minuter innan han synar.
Rivern ar spader 5 och han leder ut 6k. Han gillar att gora stora lighta syner sa jag staller for 35k. Han sitter och steker i over 2 minuter tills en annan spelare satter sej bredvid honom. Galningen visar sin hand for den nya spelaren och fragar vad han ska gora?
Den nya spelaren som sag hur jag forlorade igar ser shockad ut och sager bara. "For christ sake john, just get the money into the pot". Den nya spelare verkar skammas lite av nan anledning.
"Well im still beat by 66" sager han och slanger in pengarna i potten samtidigt som han viker upp QQ for arhundradets slowrollning. For er som inte fattar det sa var han naturligtvis inte orolig for ett fyrtal utan visste mkt val att han satt pa notterna.
Jag ar i for mycket shock for att bli grinig over slowrollningen utan reser mej bara och onskar dom andra lycka till.
vad sager man?
jobbigt...
Skrivet av mr_suspekt den 7 mar 06:57 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer ... | Anmäl |
| vart nånstans spelar du ?? | |
| Skriven av CashKing den 8 mar 16:23 | Radera | |
i helve | Anmäl |
| tet | |
| Skriven av mr_suspekt den 16 mar 02:14 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar