måndag 1 augusti 2011

Nu funkar det igen, allt ar forlatet. (2008 17 apr 02:24)

Forlat laptopen for det jag skrev forut, ma riggen sitta kvar, allt ar forlatet!

Har precis spelat 350 hander heads up och plussat $444

Inga direkt intressanta hander att tala om. En rolig grej som  hande var att jag nyss motte den weak tightaste motstandaren nagonsin!

Seriost. Han blindade bort nastan ett helt inkop da jag raisade varje hand. Han 3betade bara tva ganger och vad ar oddsen for att jag ska syna eller reraisa da?? Han kallar mej for clown och mouse i chatten och jag skriver att jag tycker att han verkar vara en rolig kille och fragar om vi ar kompisar nu?

Nar han bara har $48 kvar pa bordet sa gar han all in, vad tror han? Jag spelar ett par hander till varpa han staller igen, da valjer jag att klicka i "sit out". Kanns inte vart att sitta och spela shortstacked poker.

Da hander det sjukaste: folk borjar lagga sej i, i chatten, minst tva helt frammande manniskor borjar kommentera situationen. Det finns alltsa askadare s.k. "rail birds" aven pa de lagre nivaerna!

Jag kan forsta om man tycker att det kan vara kul att sitta och titta nar dom stora pojkarna spelar $300/600 men jag forstar verkligen inte vad man far ut av att sitta och se pa hur nan sitter och blindas bort pa ett $1/2 bord?

Han vagrade hur som helst kopa in igen och efter mycket tjat framkom det att det faktiskt var hans sista pengar pa pokerkontot. Stackarn.

$3718 ar primarullen uppe pa nu.

Har an sa lange ett stabilt facit pa NL$200 heads up: +$2325 pa 4300 hander ger winraten 13,5 BB/100 hander.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar