måndag 1 augusti 2011

javla skitdator! och forbannade pisset internet!! (2008 16 apr 02:50)

Kopte lite av en varstinglaptop nar jag var i hong kong bara for att vara saker pa att allt skulle ga smidigt. I helvete heller!

Nu sitter jag med en polares laptop da min dator vagrar fungera tillsammans med internet.

Jag kan ingenting om datorer och jag blir bara sa less da ingenting jag forsoker gora fungerar. "Jag provar att klicka lite har... nej det var fel... jag testar att klicka forst dar sen har... nej det var ocksa fel" Varje gang jag provar nat nytt tands ett litet hopp om att problemet ska vara lost och varje gang jag provar att ansluta far jag samma svar: Windows cannot connect to linksys 2.

Det varsta ar anda nar windows konstaterar att jag inte kan ansluta till internet bara for att samtidigt fraga om jag vill skicka en felrapport, via... just det... internet... okej, jag provar det... webblasaren oppnas och laddar en stund, sen kommer den forbannade javla pissburken pa att, ah just ja det gar inte att komma ut pa internet, sa var det ja. Min dator maste vara helt efterbliven, den maste ha en IQ langt under snittet for alla datorer har i varlden. Om jag knappar in 2 + 3 pa datorns miniraknare far jag svaret "5" men om jag forsoker mej pa 21 * 36 sa star det bara "ERROR" pa displayen, helt oduglig.

Va ska jag gora? Bullen hjalp mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar