måndag 1 augusti 2011

Nu har jag varit nykter i 2 ar! (2008

Idag var det 2 ar sen jag drack senast. Jag antar att det ar ratt ointressant att hora om mitt privatliv men det ar min blogg och jag skryter om vad jag vill. Jag ar valdigt stolt over mej sjalv och jag hoppas jag kan fortsatta vara nykter framover.

Vaknade nyss och ar sugen pa att satta igang med heads upen. Har dock som regel att aldrig spela under mina forsta tva vakna timmar.

Haller pa att forsoka fa igang pokertrackern sa jag kan lagga upp lite hand histories men det gar segt. Jag ar helt handikappad da det kommer till datorer och sadana saker (kan knappt stava till IT) sa jag ar tvungen att vanta pa svar fran supporten varje gang nat skiter sej och trots att PT har varldens basta support tar det lite tid.

Aterkommer med HU uppdateringar.

tjoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar