ska dra till casinot och spela roulette ist. har inte rad att spela poker om det ska vara sa har. for det ska det uppenbarligen vara!!
utdragning, cooler, cooler, utdragning, floppar set med AA nar det ligger ett fargdrag ute och min motstandare sitter med A4... vanta nu... da gar det val inte att forlora? nej men klienthelvetet kan ju iaf hanga sej sa jag bara far $27 nar vi bada sitter med $200. Nar jag kommer tillbaka till bordet star det en massa LOL och hahaha i chatten, och han jag var uppe mot sager att han hade en javla tur att jag blev disconnectad innan jag hann beta ut pa turn. sen fortsatter det. utdragning, cooler, cooler, utdragning... tilt osv.
I en pott hojer jag upp med Q5 i klover och en som har limpat fran utg synar. Floppen kommer T84 med tva klover. Han har bara $42 bakom. Han betar $8 rakt in i mej i $24-potten varpa jag slar om till typ $32. Da blixtstaller han med A2o, inget par inget drag. Han inducar mej att bluffa mej sjalv commitad nar han sjalv har ess hogt. Jag missar i vanlig ordning och han tycker sakert att han har spelat varldsklasspoker. Har aldrig forlorat sa mkt mot sa urusla motstandare forut!
Det jobbiga var att jag korde $1/2 trots att jag bara satt in $2k pa pkr.com. Jag tankte val att jag kanske hade kommit ur missflytssvackan och inte behovde sadant strikt bankrollmanagement. Men nej, det hade jag alltsa inte. Tack sa bra!
Nu kom jag precis pa en lysande ide'! Jag stejkar nan att spela roulette med mej. Jag ger han en massa pengar att spela pa svart samtidigt som jag sjalv spelar minimuminsats pa rott! Jag kommer bli rik!! hahaha klockrent! (iofs, sa kommer val kulhelvetet att hamna pa 0:an tills jag ar helgul...)
pisset...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar