måndag 1 augusti 2011

orkade inte spela roulette... (2008 26 apr 19:10)

dum som jag ar sa tankte jag att jag skulle ha battre chans att vinna pa pkr.com an pa rouletten och avstod darfor fran casinospel. korkat!

pa casinot hymlar dom iaf inte med att man ar underdog men pa pkr sa sager dom att oddsen ar lika for alla. hahahahahahahahahaha! mm sakert...

vet nan vart man kan vaxla in sklansky-dollars?

var tvungen att ta en paus men snart ska jag in o spela igen. rullen ar nere pa $950 typ.

jag blir sa matt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar