måndag 1 augusti 2011

Samsta manaden sen jag borjade spela cash games... (2009 26 jan 00:15)

Trakig inledning pa 2009. Forsta minusmanaden pa tre ar. Jag har nu varit med om en av mina varsta downswings nansin. Jag tanker forsoka att inte borja tycka synd om mej sjalv. Jag har fortfarande en liten slant kvar och livet i ovrigt kan man se positivt pa om man kanner for det. Om jag borjar tycka synd om mej sjalv sa ar det som att inse att jag endast forlorar pga otur och det kan leda till att jag borjar spela daligt tror jag.

Da blir det sa har igen att alla situationer blir "standard" och jag kommer att bloda bort inkop efter inkop och bli mer och mer desperat pa att jaga igen forlusterna med daligt gamblande och allmant hogvarians-spel.

Jag kan bara konstatera att jag har "sprungit" fruktansvart daligt den har manaden och att jag behover halla ner forlusterna genom att eventuellt ga ner i niva eller ta en paus.

Detta ar verkligen baksidan av att spela poker pa heltid. Detta i kombination med att jag saknar flickvannen sa mkt att det ibland blir svart att andas har fatt mej att finna andra saker i tillvaron svara att uppskatta.

Nanting som dock ar positivt ar att jag har slutat tvivla pa mej sjalv och min framtid som pokerspelare. Jag har fortfarande som mal att bli varldens basta texas holdem spelare!

Jag tanker inte lata mej slas ner av varians. Det ar nat man maste accpetera och det i sej, ar en skill man maste ha om man inte vill sluta som en uteliggare med spelproblem i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar