Gick in en svang till centrum for att kopa pizza, strumpor o kalsonger, glomde namligen att packa innan jag akte... Hursomhaver. Kommer in pa pizzerian och hejar pa han som jobbar dar, bestaller en harlig kebabpizza med strips pa och slar mej sedan ner vid en jackvegas-apparat. Da kommer agaren fram och ber mej visa leg. Men lol, tanker jag. Jag fiskar hursomhelst upp legget och tanker att dom kanske har som policy att kolla leg pa alla under 25 lr nat. Jag ar visserligen 25 men men. Snubben borjar lasa och sager "1983" och tittar sedan misstanksamt pa mej. "Ar det verkligen ditt det har lr" utbrister han och syftar pa mitt leg...
Jag straffade honom hur som helst med att klonka 350 riksdaler pa videopoker medan han bakade. Nar jag ska vaxla ut sa gratulerar han till vinnsten och raknar efter ett tag ut att pizzan blev gratis idag. Gratis och gratis...
Veckans resultat: Videopoker +350kr Onlinepoker -100.000kr
Inte nog med att pokern gar segt, nu ska man bli anklagad for att inte ens fyllt 18ar... Jag maste kanske borja roka igen sa jag far san dar aldre hy som dom marknadsfor pa varningstexterna.
Kom precis att tanka pa ytterligare en incident som intraffade lite tidigare under detta sverigebesok. Angaende att bli anklagad.
Jag och flickvannen aker in till borlange for att julhandla lite. Vi aker till kupolen (kopcentrum) och knallar in pa Ahlens. Jag koper lite smaprylar och vi gar till kassan for att betala. Det gar skitbra att betala, jatteduktiga var dom (vill inte bara gnalla idag) men nar vi sedan skulle lamna butiken tjuter larmet.
Detta har intraffat flera ganger i macau men da personalen dar vetat om att deras pissiga larm inte fungerar riktigt som dom ska, sa har dom bara bett om ursakt och latit mej ga. Pa Ahlens var det dock andra bullar som vankades.
Infor en ko bestaende av 20 pers ber karringen mej att komma tillbaka in i affaren igen. Val dar far jag tomma alla fickorna. Jag lagger lite generat upp bland annat en bunt med drygt 70 femhundringar samt annat smatt och gatt pa disken. "Nej snalla damen jag har inte snattat skosnoren eller vad fan ni nu saljer har" vill jag saga men hindrar mej. Sa far jag prova att ga ut genom dorren igen. Piiip piiiip....
Nu ber hon mej att ta av mej min 1600krs Prada-mossa for att se efter om jag gomt nan liten barnbok(?) under den.... Jag far skamset ta av mej mossan och prova igen. Med rufsigt har och med allas anklagande blickar mot mej lyckas jag denna gang att klara testet. Det var fan krankande, sarskillt nar tjejen fick sta och titta pa utan att forsta ett ord av vad som sas.
Nu skams karring och forklarar att dom har haft problem med larmet en langre tid. "Ok, inga problem" ljuger jag och tar pa mej mossan igen. Pa vagen ut piper larmet igen men karringen later mej anda passera denna gang. Aldrig mer Ahlens! Bra jobbat.
Idag har jag for ovrigt bara legat orkeslos pa en madrass i syrrans lagenhet. Jag ar typ deprimerad lr nat. Vill knappt ata eller gora nanting annat an att ligga i fosterstallning och be om att tiden ska ticka pa tills jag far http://www.youtube.com/watch?v=BmLgEroxIA0 ater igen.
Det kanns sa javla bittert bara. Jag har varldens basta javla vanner samt familj men allt jag har i huvudet ar att fa vara med henne igen. Jag vet att nagra av dom laser den har bloggen och jag hoppas ni forlater mej for att bara ga runt i min egna lilla varld och se deppig ut dagarna i anda.
Mani bogoshibda! if you read this Sookiloo
Nu ska jag titta pa nan pokervideo lr nat och hoppas att brorsonen hor av sej och att det inte hant honom nagot.
fridens
(nu loggade han precis in pa msn sag jag)
Skrivet av mr_suspekt den 21 jan 21:04 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 4 kommentarer Haha | Anmäl |
| Hahha fan va va najs, vilket gott skratt jag fick av detta. verkligen av Åhlens-incidenten och jack vegas... Du skriver bra hoppas det vänder på pokern. ! | |
| Skriven av FishSimon den 22 jan 08:35 | Radera | |
synd ... | Anmäl |
| ... att jag inte är hemma i Trollhättan nu. hade gillat att ta en stor stark med dig | |
| Skriven av highroller den 22 jan 10:23 | Radera | |
Du är för snäll mot tanten | Anmäl |
| på Ahlens. Kännde man till probelmet med larmet och ändå ställa till med massa strul för kunden. Det är fan för jävligt. Ska du fira det (kinesiska) nyåret här i Göteborg? Det måste vara pampigt där nere i Macau med nyårs firandet. Jag har för mig man fira (kinesiska) nyår i Korea också. Glöm inte hälsa henne Gott Nytt År då. (du kännde säkert till det) MVH/HasseY | |
| Skriven av Hasse Y den 23 jan 09:35 | Radera | |
För resten, jag är ju hemma i | Anmäl |
| Göteborg i alla fall. Så om du vill ta en stor stark med en Lowroller :-) kan du höra av dig (hasse168@yahoo.com) MVH/HasseY | |
| Skriven av Hasse Y den 23 jan 09:44 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar