Skont att "tjana" nastan $20k pa att sla upp ogonen och inse att det bara var en drom dock.
Vet inte hur manga raka minusdagar jag har haft pa raken nu och det ar val kanske darfor som jag sover daligt och drommer mardrommar. Det positiva ar anda att jag har fatt tillbaka spelgladjen som endast var franvarande i nagra timmar i den vevan som jag skrev foregaende inlagg.
Har spelat bitvis riktigt sexig poker men har som sagt inte fatt vinna for det. "Men inte ar JAG BITTER INTE" nej da, det ar val kul att nan annan kan fa vinna for en gang skull.
god natt.... eller god morgon snarare, tror inte jag har talamod att luta kull huvvet o rakna far nu int.
tjooo
Skrivet av mr_suspekt den 19 jan 02:47 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer tilt | Anmäl |
| Seriöst, jobba på dina B-Ö games, så fort nåt börjar gå fel tiltar du som en blodlurvi gnom. Ditt A-game är ju för fan helt fenomenalt, jag har aldrig ens hört talas om nån, än mindre sett nån som spelar en så sjuk jävla stil som du gör o får det att funka. | |
| Skriven av VONDUR den 20 jan 01:00 | Radera | |
hehe | Anmäl |
| tack som fan, det varmer verkligen att hora dessa ord, sarskillt fran nan vars spel jag sjalv verkligen respekterar! Jag ska forsoka jobba lite mer med att ha en mer stabil och sund installning till saker o ting innan jag slar mej ner vi ett pokerbord. "blodlurvi gnom".... hahaha | |
| Skriven av mr_suspekt den 23 jan 10:44 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar