Lite tråkigt att man inte spelar på de nivåer man brukar spela en sån här gång. $952 på kontot nu i alla fall, hade $900 som mål för den här sessionen men jag hann inte stänga ner alla borden innan jag plussat två inköp extra!
Skrivet av mr_suspekt den 6 okt 10:26 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 2 kommentarer allvarligt talat .... | Anmäl |
| hur fan spelar man på 7 bord samtidigt? | |
| Skriven av highroller den 6 okt 18:28 | Radera | |
det funkar ganska bra faktiskt | Anmäl |
| det sjuka är att jag spelar ännu lösare och involverar mej i fler potter än när jag kör 2 till 4 bord. Detta beror iofs mest på att motståndet på denna nivå är ganska tacksam att spela mot post flop. | |
| Skriven av mr_suspekt den 6 okt 18:46 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar