Här är den festligaste handen från dagens session:
$25 USD NL Texas Hold'em - Friday, October 05, 21:06:08 ET 2007
Seat 1: ThirstyTino ( $24.65 USD )
Seat 4: SoulSimon3 ( $39.28 USD )
Seat 5: SIGGICV8 ( $87.96 USD )
Seat 6: Aquadougs ( $27.86 USD )
Seat 3: mr_suspekt ( $28.59 USD )Seat 2: John_Luck ( $25 USD )
SoulSimon3 posts small blind [$0.10 USD].
SIGGICV8 posts big blind [$0.25 USD].
Dealt to mr_suspekt [ Ac Qs ]
Aquadougs raises [$1 USD]ThirstyTino calls [$1 USD]
mr_suspekt raises [$3 USD]
SoulSimon3 folds.
SIGGICV8 calls [$2.75 USD]Aquadougs folds.
ThirstyTino calls [$2 USD]
** Dealing Flop ** [ 3d, 4s, Tc ]SIGGICV8 checks.ThirstyTino checks.mr_suspekt bets [$7 USD]SIGGICV8 calls [$7 USD]
ThirstyTino folds.
** Dealing Turn ** [ Ks ]
SIGGICV8 checks.
mr_suspekt is all-In.SIGGICV8 calls [$18.59 USD]
** Dealing River ** [ Kc ]
SIGGICV8 shows [ Jh, Kd ]three of a kind, Kings.
mr_suspekt doesn't show [ Ac, Qs ]a pair of Kings.
SIGGICV8 wins $59.28 USD from the main pot with three of a kind, Kings.
Undrar vad han tänkte egentligen? Det kanske ser lite dumt då jag ställer på turn men han borde inte kunna ha en kung i det här läget, jag sätter honom på 88, 99, JJ, QQ, AT eller kanske t.o.m. JTs. Jag antar att mina motståndare tror att jag antingen har AA, KK, QQ eller AK då jag reraisar preflop och därför är kungen ett bra kort för mej då jag "måste" ha träffat bra vid det här laget. Jag trodde hur som helst inte att det var sant när han visar upp KJo.
Jag ångrar inte mitt spel och kommer göra samma sak om och om igen. Jag har dessutom många outs (tror jag) då jag ställer genom att jag får stege om det kommer en knekt på turn samt att jag har två överkort om han tänker syna ner mej med ett lägre par.
Ska käka nu och antagligen fortsätta grindningen lite senare. Det börjar bli tillfredsställande att se rullen växa och snart är det dags att gå upp i nivå.
Skrivet av mr_suspekt den 6 okt 07:25 | Redigera
Kommentarer
Inlägget har 1 kommentar hehe supsekt | Anmäl |
| Det finns många roliga människor här ivår värld... som kallas Callingstation.. He aint a beliver.. | |
| Skriven av FishSimon den 8 okt 07:46 | Radera | |
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar