mr_suspekts Pokerblogg
måndag 1 augusti 2011
Varfor skriver inte expressen.. (2008 7 sep 21:04)
. eller aftonbladet om svensken som kom 4:a pa APPTn?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar