måndag 1 augusti 2011

Svenske polaren 4a pa APPT! (2008 6 sep 19:30)

Well done! Han spelade riktigt bra poker hela vagen men tyvarr rakte det inte anda fram.

Nanting som var riktigt roligt var att av de 538 som reggat sej till turneringen var tre av finalbordsspelarna polare till mej. Mikael, Will och Charles.

Jag orkar inte skriva sa mkt mer om dagens handelser da jag ar helt fardig efter att ha varit vaken i... ja jag vet inte hur lange. Jag slumrade t.o.m. till under en hand och betadde mej allmant virrigt som ni kanske kommer att fa se om ni kollar in turneringen pa natet sen. Lite pinsamt men vad ska man gora?

go natt gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar